Magazinok éjszakája az Iparművészeti Múzeumban

 

 


Új arculat a Libriben

 

A Libri márka több mint két évtizede megbízható, stabil szakértő szereplője a magyar könyvpiacnak, könyvkereskedőként, és kultúraközvetítőként a kezdetektől fogva fontosnak tartja, hogy naprakész kínálattal, értékteremtő szolgáltatásokkal, korszerű, barátságos környezettel várja vásárlóit. Az indulás óta máig változatlan dizájnt idén lecseréli a cég: az eddig kék-sárga, napos logót a Libri egy letisztult, elegáns L szimbólumra váltja. A változás nemcsak a logót, de az üzleteket és a libri.hu weboldalt is érinti. Megújul minden arculati elem, elsősorban a Libri logója, a teljes Libri weboldal, a törzsvásárlói kártyák, a papírtáskák, zacskók, matricák, plakátok, a bolti tematikus feliratok. Az országosan 37 könyvesbolttal rendelkező vállalat 17 boltot tart fenn vidéken, kitűzött célja, hogy országos bolthálózatát növelje. A legutóbb nyitott szombathelyi bolt már a megújult arculat elemeit hordozza, Budapesten pedig először a Mammut Libri könyvesboltjában találkozhat a nagyközönség a megújult arculattal.

Bővebben...

Xfair

Bécs, Marx Halle, 2015. április 15–17.

Ausztria megcsinálta a saját professzionális szakmai kiállítását és konferenciáját, a klasszikus és digitális nyomdaipar, a cross media publishing, a reklámtechnika és a csomagolásdesign területén. Az április 15–17-i kiállítás helyszíne is egyedülálló, a Bécs III. kerületében található Marx Halle. Az újonnan kialakított, 6000 m²-es területen 70 kiállító vesz részt.

Bővebben...

Már olvasható a LUPE 57. száma

NYOMDA Regiszter Plakát Nyomda Kft.

KÖNYVNYOMTATÁS Nyomtassunk igény szerint

GALÉRIA Győrffy Sándor szitanyomatai

HÍREK Ipress Center rajzpályázata

ÉVFORDULÓ Abádi Benedek könyvnyomtató

ESEMÉNYEK Xfair


A LUPE 57. száma a Reálszisztéma Dabasi Nyomdában készült

Bővebben...

MÍTOSZROMBOLÁS

Az Ipress Center és a Garay Művészeti Stúdió rajzpályázata

A papírral kapcsolatban számos tévhit él a köztudatban, például hogy a papírfelhasználás károsítja a környezetet és pusztítja az erdőket. A tények azonban épp ennek az ellenkezőjére engednek következtetni [1]. Mindez, valamint az e-hulladék egyre növekvő mennyisége felveti a kérdést, vajon az elektronikus vagy a nyomtatott kommunikáció környezetbarátabb-e? A papír előnyei között említhető még, hogy papírról gyorsabban vagyunk képesek olvasni, mint monitorról, és a papírról olvasott szövegre egyúttal jobban is emlékszünk [2].

[1] Forrás: Two Sides Hungary – Papír és Print: Mítoszok és tények, 7. verzió, 2013. május

[2] Forrás: www.magyarnyomdasz.hu - Tények és számok a nyomda- és papíriparról / Intergraf

Bővebben...

Kiegészítő információk